|
Telefon : |
05396406846 |
|
Belgegeçer : |
. |
|
Eposta |
Göndermek için tıklayınız |
|
WEB |
https://tatartayyanoo.meb.k12.tr |
|
Adres : |
YUKARIMOLLAHASAN MAH. 7 KÜME SK. TATAR TAYAN ILKOKULU VE ORTA OKULU BLOK NO 9/1 ÖZALP / VAN |
|
VİZYON : |
Eğitim, öğretim ve araştırma kalitesi ile ilçemiz ve ilimizde tercih edilen;
Takım çalışmasını teşvik eden, katılımcı ve paylaşımcı bir yönetime sahip;
İlçemiz ve İlimiz başta olmak üzere ülkemizin sorunlarını çözmeye yönelik çalışmalar yapmada öncü;
Geleneksel sanatlarımızın özünü koruyarak çağdaş, kalıcı ve özgün eserler ortaya koyan;
Evrensel değerlere saygılı, toplam kalite yönetimi ilkelerini benimsemiş, sürekli gelişen;
bir OKUL olmaktır. |
|
MİSYON : |
Evrensel nitelikte bilgi ve teknoloji üreten, araştırmacı,
katılımcı, paylaşımcı, özgün ve estetik değerlere sahip,
çağdaş bir eğitim ve bilimsel kültürü oluşturmak ve
özgüveni tam ,toplumsal değerlere saygılı bireyler yetiştirmektir. |
|
BAŞARILAR : |
. |
Öğretmen :10
Öğrenci :159
Derslik :8
Kütüphane Kitap Sayısı :1600
Öğretim Şekli :Normal Eğitim
|
|
|
Saatler : |
08:30 - 15:00 |
|
Bağlantı : |
Uydu İnternet (VSAT) |
|
Yabancı Dil : |
İngilizce |
|
Isınma : |
KALORİFERLİ |
|
Servis : |
TAŞIMALI EĞİTİM YAPILMAKTADIR. AYRICA ÖĞRETMEN SERVİSİ DE MEVCUTTUR. |
|
Ulaşım : |
Köy minibüsleri ve Öğretmen servisi ile ulaşım mümkündür. Yollar kış boyu kapanmaz ve ulaşım sorunu bulunmamaktadır. |
|
Yerleşim Yeri : |
Okulumuz Yukarı Mollahasan mahallesindedir. |
|
İl /İlçe Merkezine Uzaklık : |
İl merkezine 50 km İlçe merkezine 9 km uzaklıktadır. |
|
Kontenjan Bilgileri : |
|
|
Sportif Etkinlikler : |
Okul Çevre Elele Projesi, Uçurtma ve Rüzgar Gülü Şenliği , Kardan Adam etkinliği ve Bahar Şenliği düzenlenmektedir. Ayrıca futbol turnuvası, hentbol turnuvası, badmington dersleri ve atletizm üzerine etkinliklerimiz ve spor liselerine yönelik çalışmalarımız vardır. |
|
Bilimsel Etkinlikler : |
4006 Tubitak bilim fuarları yapılmaktadır. |
|
Proje Çalışmaları : |
Ortaokullar arası TUBİTAK Benim Eserim Proje Yarışması |
|
Yazdır : |
 |